Svar på frågestunden del 2

Q - Vilka bloggar läser du dagligen?
A - De enda jag läser dagligen är Kenzas och Tinkerbellas, sedan finns det vissa av personer som jag känner som jag brukar kolla så ofta jag hinner också. Läser väldigt få bloggar faktiskt. 
 
Q - Vill du få ut något av ditt bloggande, typ bli känd?
A - Det är ingenting jag strävar efter, men självklart skulle det vara så himla roligt med att få bloggen känd och att man visste att folk verkligen gillade den och följde den varje dag - att på så sätt få en bättre anledning till att verkligen blogga och få mer inspiration och pepp till att göra det. Men som sagt, det är verkligen ingenting jag tror eller hoppas på kommer hända. Det jag däremot vill är att få bloggen kändare än vad den är idag med en högre statistik. 
 
Q - Vad tycker du om size zero idealet?
A - Att folk svälter sig själva bara för att ha "size zero" tycker jag är sjukt och likaså att vissa modeller måste följa det idealet för att bli accepterade. Jag visste inte så mycket om det ämnet innan den här frågan kom, men nu när jag sökte upp det så ser jag att det verkligen inte ser bra ut för kroppen och att det bara är helt stört att det har blivit någon slags trend. Dessutom tycker jag att lite kurvor är finare än en pinnsmal kropp. 
 
Q - Vart går din nästa utlandsresa?
A- Londooooon om 54 dagar!!
Q - Vad ser du mest fram emot detta år?
A - Mina kommande konserter, utlandsresor och sommaren. Juni kommer bli världens bästa månad. Först flyttar vi in i vårt nya hus (!!) som jag aldrig har skrivit här förut. Sedan åker jag och världens bästavän till London och bl.a går på One Direction's konsert på Wembley. Vi kommer hem och tre dagar senare är det skolavslutning. Den 13e och 14e juni väntar två till 1D konserter på Friends Arena och den 15e går planet till Kroatien för två veckor med sol och bad. Asså åååååh längtar ihjäl mig!
 
Q - Vilket är ditt drömresemål?
A - Har tre som jag verkligen vill åka till: Maldiverna, Australien/Nya Zeeland och någon av öarna i Söderhavet, t.ex. Aitutaki, Rarotonga eller Bora Bora.
 
Q - Vilken är din favoritglass?
A - Förutom polkagrisglassen på Gotland så är det Ben&Jerry's Phish Food och Baked Alaska.
 
Q - Har du något favoritmärke på kläder?
A - Det märket jag har mest av i min garderob är nog Bondelid. De har jättefina kläder tycker jag, tillsammans med ett pris som man faktiskt kan ha råd med. Så jag skulle nog säga det isåfall. 
Q - Vilka är dina tre favoritplagg i din garderob?
A - Kan jag tyvärr inte svara på, har faktiskt ingen aning!
 
Q - Vilken är din favoritbok?
A - Jag har inte läst en bok på över ett år. Dels för att jag inte har tid och dels för att jag aldrig riktigt orkar börja på någon, men när jag förut läste varje kväll så älskade jag verkligen Katarina von Bredows böcker, har läst alla. Elsas mode böckerna var också lite av en favorit. 
 
Q - Vilken är din favoritfilm?
A - Åh gud vad svårt!! Jag gillar allt från Hitta Nemo till verklighetsbaserade, hemska filmer som The impossible och Titanic, som jag gillar även fast man gråter floder. Under hela min uppväxt typ har jag bara älskat "A little princess", "High school musical" och "Peter Pan", vilket är filmer som jag fortfarande tycker är skitbra hahah. "Dear John", "The last song", "A walk to remember" och One Direction's "This is us" är fyra andra favoriter, så jag kan verkligen inte säga en. 
Snacka om blanade filmer
 
Q - Vad är det mysigaste du vet?
A - Det är nog att krypa upp i sängen med massor av filtar och kuddar, antingen själv eller med en kompis och kolla på en riktigt bra serie med en varm kopp choklad i handen och katten i knät, en regning höstdag. 
 
Q - Har du någonsin färgat ditt hår, vilken färg isånna fall? 
A - Nej, som sagt så har jag aldrig ändrat färgen på mitt hår på något sätt. 
 
Q - Vilket är ditt favoritgodis?
A - Allt färgglatt smågodis, förutom de som är för sura. Det allra bästa är tutti frutti. 
 
Q - Följer du någon serie, om ja; vilken?
A - JA, serier är det bästa någonsin!! Just nu följer jag The vampire diaries som kommer ut en gång i veckan. Sedan kollar jag även på Revenge, 90210 och Gossip Girl som redan finns ute och Pretty Little Liars som jobbigt nog har ett uppehåll tills i juni. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Dessutom tycker jag att kurvor är finare än en pinnsmal kropp."
Det är just såna som DIG som skapar komplex genom att skriva sådär. Tänk hur många nu som känner att de inte räcker till för att dom inte har kurvor. Förlåt för påhoppet men det är så här VI som skriver detta tycker

2014-04-14 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0