Svar på frågestunden del 3

Q - Har du något drömresemål? Isånafall, vilket?
A - Jag har redan skrivit tre drömresemål, men jag kan lätt skriva tre stycken till, t.ex. Hawaii, Mauritius och Brasilien.
 
Q - Vilka är dina tre bästa egenskaper?
A - Envis (kan iförsig både vara bra och  dåligt), omtänksam och ambitiös. 
 
Q - Vad är det absolut bästa du vet?
A - Av saker att göra så är det dansa, resa och bara uppleva helt galna och nya grejer som man aldrig testat innan, att vara med om något som man vet att man kommer minnas hela livet. 
Q - Varför började du blogga?
A - Jag och Emma startade en blogg tillsammans (som vi dumt nog tog bort sen), år 2009 tror jag det att det var. Hon hade en egen blogg också, så på slutet blev det mest jag som bloggade där och då bestämde vi att vi skulle ha två egna bloggar bara istället, och det var då jag startade den här bloggen. 
 
Q - Är du intresserad av någon?
A - Nej inte direkt
 
Q - Vem är din bästavän?
A - Hannah är min allra närmaste och bästavän.
❤️❤️❤️
 
Q - Vad är det för random rubriker du brukar skriva på eneglska?
A - Haha, jag skriver rubriker på engelska här på bloggen när jag inte kommer på någon bättre och texterna jag skriver är faktiskt låttitlar på de låtarna som jag lyssnar mest på just då, och jag försöker även få de att passa in på inlägget. 
 
Q - Hund eller katt?
A - Jag älskar båda, men det finns vissa hundraser jag gillar mer och vissa mindre och eftersom jag själv har en katt så måste jag säga katt. 
 
Q - Vatten eller mjölk?
A - Mjölk all the way!!
 
Q - Sommar eller vinter?
A - Sommar är årets bästa årstid, längtar så mycket till sommaren 2014!
Q - Fest eller myskväll
A - Båda
 
Q - Vilken är din bästa upplevelse?
A - Alla resor tillsammans, t.ex. fem veckors semestern till USA, Mexico och kryssning i Karibien, eller Sydafrika då man hann uppleva hur mycket blandat som helst på tre veckor, eller Hongkong och Filippinerna, då man både fick shopping och storstad och sedan badsemester. Kan inte välja en!! Första gången jag såg One Direction, när jag "åkte" parasailing i Turkiet och min språkresa till Malta är också tre grymma upplevelser som man aldrig glömmer.
 
Q - En resa som du verkligen skulle vilja göra?
A - Resa jorden runt under en längre tid och besöka alla världsdelar. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0