Svar på svar i frågestunden

Det jag menade när jag skrev så var att jag tycker att det är finare med en naturlig kropp än att man ska svälta sig själv för att bli supersmal. Jag har själv knappt några kurvor och vet precis hur det är, så kom inte och säg en massa hur NI tycker och hur jobbigt det är för er. Jag brukade tycka att det var jättejobbigt när folk hela tiden sa att jag var den smalaste de kände och att jag inte kunde väga någonting. Jag skrev det där mot size zero idealet och alltså inte i ren allmänhet. Dessutom skrev jag bara vad jag tycker och det betyder ju inte att alla tycker så. Jag uttryckte mig på fel sätt, hoppas du förstår nu hur jag menar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0