Världens bästa

I fredags åkte jag till skolan tidigare än vad vi började och stannade kvar efter bara för att göra klart en av de tre uppgifter som skulle vara inne i fredag, och ändå blev jag inte ens klar med en av dem. Jag åkte hem runt 16.30 och kunde inte ens vara glad över att det var lov för jag visste att jag skulle behöva plugga typ varje dag. Var allmänt deppig och döhungrig och så kommer jag hem och hittar det på bilden (massa godis, ett armband och världens gulligaste lapp) i min brevlåda. Bara för att Hannah visste hur jobbigt jag hade det i skolan så hade hon fixat det. Jag grät på riktigt glädjetårar, dels för att jag aldrig blivit så glad över godis och dels för att jag har världens vän, seriöst världens bästa människa är hon. Snacka om att det gjorde min dag, jag älskar dig tusen sååååå otroligt mycket min bästa, tack tack tack för att du finns ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken härlig vän du har, Fanny! Var rädd om henne.

2014-04-14 @ 12:11:15
Postat av: Hannah

<3<3<3

2014-04-14 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0