Våruppvisning

Jag har gått runt och varit spänd hela dagen i skolan. Det var våruppvisning under kvällen och jag förstår inte att jag alltid ska bli så himla nervös...!? Har gjort sånna här uppvisningar så många gånger. Det är väll antagligen för att det är så mycket som kan gå fel i gymnastik och framförallt för att jag tänker och oroar mig för mycket.
Min grupp var på golvet sex gånger (typ mer än dubbelt än vad vi brukar vara), jag skulle lära mig friståendet som de andra gjorde i måndags när jag missade en del av träningen på typ en kvart och vi hade bara en låt på oss att byta om på. Allt var så himla stressigt och lite smått kaos, så med tanke på det tycker jag att det gick riktigt bra. Det blev några små missar, men inga större fel eller skador som tur var. Faktiskt så var det så himla roligt! Vi har så jäkla kul i våran grupp, vårt "bara sport" nummer var bäst av allt, så kuuuul!!
Bara sport, bara sport, bara massor utav sport. 
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var bäst!!!!

2014-04-10 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0