Dream away

Nu har skolan och allting dragit igång igen och jag kommer mer och mer in i tidsomställningen. Första morgonen vaknade jag 04.30, då klockan egentligen var 10.30 för mig, andra mogonen kl. 06.00 och imorse kunde jag sova till 07.00. I förrgår var jag helt jäkla slut och så himla deppig. Trött på skolan efter en dag, trött på Sverige och trött på allting. Kände ingen glädje över huvudtaget att inte vara i Thailand längre och bara av att kolla ut genom fönstret blev man ju deprimerad. Hannah kom hit och fick mig att må mycket bättre, som vanligt ♥
Den kvällen somnade jag kl 18.30, med juridikboken på magen och alla papper i hela sängen. Jag behövde plugga till provet dagen efter men jag hade verkligen ingen ork alls. Sov drygt elva timmar den natten och det behövde jag verkligen. 
 
Nu mår jag mycket bättre! Lyckan över att det är fredag idag!! Nu cyklar jag till skolan, blir en ganska kort och sen dag. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är så bra <3

2014-02-28 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0