Drunk in love

Är nu hemma efter mitt trippelträningspass. Jag tränade ifrån 18.00-21.30 och just nu är jag lagom slut. Gymmade idag i sklan också och mina fötter värker så mycket. Isabel frågade mig idag om jag ville börja i en till dansgupp och självklart ville jag det, blev superglad när jag fick en plats i Mixen 1. Lite jobbigt bara att alla tre träningar är direkt efter varandra.
Imorgon efter skolan är det dans igen och plugg där emellan om jag hinner. Skönt att träningarna har dragit igång igen!
♥                                                                   ♥                                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Svar: från bikbok är den :) kramis

2014-02-04 @ 21:05:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: VERONICA - mode & träning

Åh så snyggt! :) Kramar

2014-02-05 @ 21:36:28
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0