Home sweet home

Nu bloggar jag ifrån svensk mark igen. För mig är klockan runt 03.00 på natten så jag är ganska trött. Flygresan hem gick bra tycker jag, skönt att vi flög över dagen. Det känns overkligt att jag satt och åt frukost imorse på ett hotell i Thailand och att jag nu sitter här. Saknar det redan!
Direkt ifrån Arlanda nästan, åkte jag till dansen och kollade på eftersom att jag missat så mycket. Riktigt kul att träffa min härliga grupp igen.
 
Imorgon drar allvaret igång. Orkar inte med skolan, har såå mycket att ta igen och har ångest redan. Måste hitta lite motivation och framförallt tid till att plugga så att jag klarar alla dessa prov, uppgifter och presentationer som väntar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0