Svar

Nej det har hon tyvärr inte. Vadårå? :)
 
Jag har inte varit på något återbesök med mit tå. Läkaren sa att det skulle ta 4-5 veckor för tån att läka helt och det har bara gått 2.5 veckor än, men jag känner nästan ingenting av den längre. Jag får inte träna för mina tränare innan jag har kollat att den har växt rätt o.s.v så att det inte blir värre, så därför måste jag boka tid på sjukhuset. Styrketräningen som vi hade idag däremot kunde jag vara med på, allt förutom armhävningar och burpees.
 
Ja, jag är gymnastikledare för en yngre grupp. Jag och Thea, som är ett år yngre än mig och som går i min trupp, skulle bli tränare tillsammans, men sedan så var det för några tränare i den andra gruppen som tränar samma tid som min grupp, så då fick Thea hoppa in där istället. Nu har det kommit en till hjälpledare som är runt fyra år yngre än mig, annars är dem andra tränarna mammor till barn som är med i gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0