7 januari

Klockan är 01:04 och det känns som att det är mitt på dagen. Är inte ett duuuugg trött så kommer väll inte kunna sova än på ett tag. Kan vara för att jag vaknade 14:15 idag....inte bra. Hatar att sova så länge, eller ja  länge har jag nog aldrig sovit men.
Igår direkt efter Falun åkte vi hem till mina kusiner eftersom min faster fyllt 50. Jag fick skjuts där ifrån av farfar runt 23.00 då jag åkte hem hit och träffade Moa & Hannah. Hannah sov kvar här och vi somnade väldigt sent. 
Idag har vi två mest kollat på flyg och hotell till London. Waaah vad roligt det ska bli!!!
♥                                                              ♥                                                               ♥

Kommentarer
Postat av: Hannis

💕💕💕💕💕

2014-01-07 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0