All you need is love

Bild ifrån London. Åh vad jag saknar sommaren, och London!
Idag är det äntligen fredag, så skönt. Hahah, vi har bara gått tre dagar i skolan men det känns som mycket längre. Så det var skönt med fredag. Började 10.25 och slutade 15.30. Efter skolan åkte jag och Eva ner på stan direkt och köpte kostymbyxor till dansshowen som är nästa helg. Aaaaah vad jag längtar! Asså åh dans är det bästa som finns. På kvällen var det träning då vi testa att dansa i våra kläder. Det har bara varit uppehåll i några veckor men jag har ändå saknat att dansa. 
Efter träningen hade jag lite myskväll med Pontus framför fångarna på fortet med pizza. Mamma och pappa var inte hemma så det var bara vi och Molle som var med i soffan såklart. Lite senare kom Hannah hit och jag var så jäkla flummig, herregud. Hade väääldigt roligt iallafall! Helt störd, men hon är van så det är lungt xp 
♥                                                             ♥                                                              ♥     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0