Halvt död

Igår mådde jag inte bra alls. På morgonen hade jag bara lite ont i magen men det blev värre och värre hela tiden. Det var så himla jobbigt att gå runt på stan med min mage som döade mig. Kände mig helt slut så jag kastade mig i sängen när vi kom hem. Jag hade typ mensvärk och nån annan magknip på samma gång och feber kändes det som, för jag hackade tänder och svettades samtidigt. Fick världens svimmattack en gång, när hörsel och synen bara plötsligt försvinner och man automatiskt sjunker ner på golvet. Mådde alltså inte bra alls så jag sov ett tag och när jag vaknade var dte lite bättre iallafall.Usch vad jobbigt det var, fick panik för att jag inte visste vad jag skulle göra åt mitt illamående. Tur att jag har med min dator och en hel säsong av tvd som räddade min dag. Fast jag orkade knappt kolla för att jag mådde så dåligt under dagen, men på kvällen så!
 
Stannade hemma i sängen sista matchen igår, men EHF vann iallafall. Imorse (kl. 07.10!!!) vann de även kvartsfinalen i A-slutspel, så 12.45 är det semi. Idag mår jag bara halv dåligt för att jag är så jäkla trött. Hade svårt att sova igår och var tvungen att gå upp 06.15 imorse. Ska sova ut de sista dagarna innan skolan börjar när jag kommer hem!
♥                                                                      ♥                                                                       ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0