Mysdag

Jag behövde verkligen en dag som denna!
Det enda jag har gjort är att slappa. Kollat lite på lite serier, tagit det lugnt och lagat middag. Nu ikväll ska jag äta god mat (av mig hihi) och sedan kolla på tv med familjen. Slapp lördag, verkligen!
 
Igår kväll var jag och Hannah hemma hos Moa och åt middag. Vi gick först direkt efter skolan och köpte allting på Coop och senare hem till Moa för att laga det. Vi köpte även godis för 110 kr!! Senare gick vi till pilotbacken och åkte pulka enda till dagen efter. Höll på att dö av skratt flera gånger under kvällen/natten. Gud vad kul vi hade, som vanligt med min bästaste!
♥                                                                                ♥                                                                           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0