stress stress stress

Kollar just nu på Paradise Hotel innan jag ska sova. Imorgon ska jag plugga ihjäl mig, vi har tre eller fyra läxor till på onsdag. Massa frågor manska svara på, franska diktamen, svenska muntliga o.s.v. Har för mig att det var en till men kommer inte ens ihåg nu. Ekonomi måste vara den linjen med mest plugg, iallafall just nu. Ingen annan som jag har pratat med har ens börjat med läxor än. Vi har 6 st den här veckan, en till imorgon som jag gjorde nyss, flera olika till onsdag som sagt och en engelska muntlig sak på fredag. Så jobbigt och idag har jag bara hunnit med en för att jag har haft mina träningar. Okej nu ska jag sluta klaga, får plugga exakt hela eftermiddagen imorgon så går det nog. Nu ska jag sova, godnatt!
♥                                                          ♥                                                      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0