4th of July

Utsikten var så otroligt fin överallt på alla öar vi besökte i Kroatien

Herregud vad fort tiden går just nu, när den verkligen inte borde eftersom att det är sommarlov. Redan juli! Det betyder att juni, det bästa månaden på året redan har passerat...Får se till att få några riktigt bra dagar till nu resten av sommaren, som egentligen bara har börjat.
 
Satte mig ute på terassen ett tag nu på förmiddagen med musik och en tidning. Det blev jobbigt (dö-varmt) ganska fort eftersom att vi inte har någon pool att svalka sig i, så jag behövde en paus och gick in för att passa på att blogga. Hela min familj är på Dalecarlia som Pontus spelar i Borlänge, så därför har jag huset för mig själv hela helgen! Jag, Hannah och Moa ska ha en myshelg här, så dem kommer hit ikväll och sover kvar till söndag. Förhoppningsvis kan vi sitta ute och äta och prata ikväll, just nu verkar det iallafall som att vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0