Ben & Jerry: Phish food

Åh Ben&Jerry's är ju bara för gott. Jag och Pontus åkte till Ica igår och köpte hem en Phish Food och en Halfbaked, men jag hann aldrig äta glassen igår eftersom jag åkte till Hannah och kollade på pll. La mig därför i sängen nu med min 'HARRY, en biograf om Harry Styles i One Direction - bok' och läste för första gången på evigheter.
 
På förmiddagen låg jag ute och solade och åkte sedan med pappa och gjorde en massa ärenden och åt även lunch på ChopChop. Nu ska jag sätta på nån bra gammal film, egentid som behövs, är så trött och vet inte varför. Har tv på rummet nu så kan mysa upp mig i sängen och bara slappa. Mitt rum har jag fixat i massor under veckan, ska lägga upp bilder när jag har tagit några. Är iallafall grymt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0