Har någon sett min katt?

I fredags var jag ute med Molle i koppel eftersom att han inte har vant sig med det nya huset än och inte får gå ut p.g.a att han lätt kan springa bort då eller tillbaka till vårt gamla hus där han har bott i hela sitt liv. Han smet och vi har inte sett till honom sen dess. Han rusade ut från tomten och upp mot golfbanan och när jag kom upp vid utslaget på golfbanan var han borta. KONTAKTA MIG OM DU SER TILL HONOM!! Håll gärna utkik om ni spelar golf här i Enköping, han hade en färgglad sele och ett neongult koppel hängande efter sig när han försvann. Därför kan han lätt ha fastnat i någonting, men han kan också om han har tur, lyckats ha tagit sig ur selen. Som sagt var, om ni ser honom, kontakta mig bara på något sätt! Tack på förhand

Update: Selen och kopplet är upphittat!! Det satt i en taggbuske väldigt nära tomten och han har alltså lyckats ta sig ur det, nu ser han ut som vilken katt som helst. Svart med vita tassar och vit på bröstet som ni ser på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0