Hemma

Första uppdateringen sen jag kom tillbaka till Sverige!! Igår när vi kom hem ifrån Arlanda runt 23:45 gick jag direkt ut och mötte upp Hannah (i spöregn, härligt välkomnande) ((och nej, vi kunde inte vänta med att träffas till morgonen efter)). Har saknat henne sååå mycket och det kändes som vi hade varit borta ifrån varann i evigheter, så det var verkligen kul att ses. 
 
Nu har jag krypit upp i min nya, härliga, älskade säng. Ååååh den är så underbar, 1.40 bred och den skönaste jag sovit i. Den leverades hit igår och äntligen slipper jag min gamla säng som jag verkligen har hatat i flera år. Har sedan flytten sovit på en madrass så att ha en super hög och bred säng känns som värsta lyxen nu. Har bäddat den med massa rosa och vita filtar och massvis med kuddar så den ser helt underbar och gosig ut också. Jag är typ kär i den, helt klart det bästa i mitt rum  ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0