1D konsert nr 2 imorgon

Imorgon, då ska jag få se dessa underbara killar för fjärde gången någonsin, tredje gången på konsert och andra gången inom en veckas tid. Jag och Emi tar ett tåg in 07.51 imorgon för att ställa oss och köa. Då är Emelie redan där och så kommer Hannah in till Stockholm och Solna senare under dagen. Fredag-lördag sover jag kvar på Clarion hotel precis vid Friends och på lördag är det dags för konsert nr 3 av One Directions wwa tour. 5 seconds of summer ska ha en signering på dagen också på lördag, skulle så gärna vilja gå så får se vad jag hinner med. Schemat är ganska fullspeckat och deras aukustiska spelning och signering av album är i Södertälje, men hoppas på att jag lyckas ta mig dit på något sätt. Dessa dagar kommer bli så bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0