Första dagen på sommarlovet

 
Efter skolavslutningen igår med krykan och allt det åkte jag hem hit med mormor, morfar, Clara, Max och Pontus och jag fick en jättegullig present av mormor som en liten avslutningspresent. Senare åkte jag med familjen till Tant Gredelin och fikade, som efter varje skolavslutning. 
Senare på kvällen åt jag och Hannah middag ute och sedan åkte vi direkt till Moa. Var där i någon timme eller två innan vi drog ut, vilket var kul - tills polisen kom och förstörde som vanligt. Det var synd men så blir det verkligen alltid. Jag åkte hem runt 1.00 och då följde Eva med mig hem hit och sov kvar här. 
 
Imorse ringde klockan eftersom jag skulle till skolan (för sista gången på länge, tack gud för det) och göra provet jag skrev om igår. Sååå skönt att ha det gjort, vet dock inte hur det gick men får hoppas på det bästa! Nu har jag sommarlov på riktigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0