London, here we come!

Idag var jag ju som sagt och klippte mig och efter det åkte jag och kollade på studenttåget och när alla åkte på sina flak och var så himla glada. Åh herregud vad jag blev taggad tills det är våran tur, bara två år kvar!!! Blev jätteavundsjuk på alla som tog studenten idag. 
Jag och Eva åt sedan mat och fika på Café Magnifik och sedan cyklade jag hemmåt. Jag höll på att cykla åt fel håll för jag tänkte att jag skulle till gamla huset, så jag var tvungen att stanna och tänka hur jag skulle åka. Det var första gången jag cyklade hem hit.
 
Om drygt en timme åker bilen mot Arlanda och sedan vidare till bästa Londoooooon, sjukt att dagen är kommen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0