One Direction på Wembley

Utanför våran typiskt eneglska lägenhet // Otroligt excited i taxin påvägen dit
Inne på arenan innan det började // Bästa 5SOS som förband. Det kändes så overkligt att se dem i verkligheten för första gången. Jag ville inte att de skulle gå, samtidigt som jag självklart ville att One Direction skulle komma ut någon gång.
Och tillsist gjorde dem det!!! 
 Blev så glad över att jag fick ta med systemkameran in!
Helt sjuuuukt att jag tagit dessa!! De blev riktigt bra 
Stört hur stor arenan var. Känslan och stämningen det blev när alla 80 000 sjöng med till världens bästa låtar på ett slutsålt Wembley...wow
Det var så himla dint där inne med alla lampor under alla lugna låtar, som t.ex. You and I och Story Of My Life. Grät och skrattade och sjöng och skrek och allting på samma gång. 
Efteråt skrämde vi bort alla i närheten av oss, det var helt tomt på alla rader runt om och vi stod kvar långt efter och bara fortsatte skrika hahaha det var så kul, man var bara så hypad och galen haha!
 
Konserten den 7 juni 2014 var den bästa jag har varit på. Att jag fick uppleva den med min bästavän i London gjorde inte saken sämre. Jag är så glad att jag ska på konserterna här i Sverige också, för då behövde jag inte vara ledsen när den här konserten var över. Tänk att få uppleva allt detta igen! Dock är det inte Wembley nästa gång, men är säker på att det blir grymt ändå!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bästis < 33333

2014-06-10 @ 23:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0