Förkylning

Täppt i näsan. Snorig. Torrhosta. Slemhosta på samma gång. Halsont. Ont i bihålorna.

Världens förkylning drabbade mig i helgen, bara helt plötsligt. Jag har aldrig haft såhär mycket på en gång. Jag kan verkligen inte andas på nätterna, för det är som två lock i varje näsborre och så har jag så himla ont i halsen också så att jag inte kan andas genom munnen. Jag är så snorig att det inte spelar någon roll hur många gånger jag snyter mig. Man blir verkligen helt dåsig och får ont i huvudet av att vara såhär förkyld, man känner sig allt annat än kry.  Idrotten i skolan och tre träningar efter varann var ganska jobbigt en dag som denna även fast jag knappt var med. Nu ska jag sova, behöver det verkligen. Har laddat upp inför natten med mina nya bästisar! ⇧(på bild) 

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hälsa dina nya bästisar

2014-04-01 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0