Good life

Åh vad OneRepublic's spelning var bra!! De körde alla grymma låtar som man ville höra, iallafall tycker jag att de valde precis dem bästa och som jag kunde utantill. Älskar känslan av att bara sjunga med så högt man kan utan att ha en aning om hur man låter för att musiken är så hög, även fast man tar i för allt vad man har. Vi lyckades ställa oss ungefär tre rader från scenen vilket gjorde det ännu bättre. Ska lägga upp lite videosar någon gång också. Tack så himla mycket för en superbra födelsedagspresent Emelie!!

Nu ska jag sova, vi börjar senare imorgon. Eller ja, vi ska egentligen plugga den tiden vi inte har lektion men jag kommer troligtvis sova. Är så slut, kom hem sent igår, så somnade typ under filmen idag på svenskan. Godnaaaaatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0