27 maj 2014

Nu var denna tisdag över, och även denna skolvecka. Det har verkligen känts som fredag idag eftersom att det var sista skoldagen för veckan. Direkt efter skolan åkte jag upp på en återträff med alla 9:or som gick ut Bergvreten förra året. Det kändes så konstigt att vara tillbaka i den skolan, jag har inte varit in där på nästan ett år. Saknar den verkligen! ☹
På kvällen träffades min dansgrupp och fixade lite rekvisita till showerna. Vi får se hur det blir, haha man känner sig ganska dum när man dansar i hockeyhjälm och med två petflaskor på ryggen...kommer lite fina bilder på det senare. 

Imorgon ska jag ta sovmorgon, sedan plugga historia eftersom jag inte kommer ha tid för det under resten av veckan och börja packa i grejer i mitt rum i flyttlådor, kommer kännas så konstigt! På kvällen är det dans och fix på idrottshuset. Godnatt & sovgott! ♡
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin :)

2014-05-29 @ 14:47:17
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0