+ och - i vardagen

+ Vädret, det väder som är just nu får gärna hålla i sig resten av våren/sommaren. I måndags och tisdags var jag helt deppig över skolan och bara helt trött, men nu igår och idag när det har varit sol och det har inte gjort något att jag var tvungen att plugga. Solen gör något med humöret.
 
- Inget sommarjobb, är i desperat behov av pengar, speciellt till London!!
 
+ Musik, när man hittar en riktigt bra låt på spotify, antingen en gammal som man lyssnade på massa förut eller en helt ny som gör en sådär glad som bara musik kan. 
 
- Nagel som går av, inte nog med att det är fult när alla naglar är långa förutom en, det gör så jääääkla ont också! Igår på träningen vek sig min nagel utåt vi halva...inte bra att ha långa naglar när man tränar gymnastik.
 
+ 8 skoldagar, det är allt som är kvar för mig av 1:an. Helt sjukt!! Taken på det får en att orka kämpa in i det sista. 
 
- Missar Cody Simpsons konsert, som jag eftersom att jag är i Kroatien...
 
+ ... åh andra sidan har jag fyra andra konserter att se fram emot iår.
 
 Tighta jeans, usch vad jag hatar att gå med trånga äckliga jeans när det är såhär varmt. Stort + till kjolar och klänningar, synd bara att jag knappt har några. Ska köpas massor i London!
 
+++ SOMMAREN ÄR RIKTIGT NÄRA, BÄSTA ÅRSTIDEN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0