Victoria's Secret

Jag kom på att jag glömde att svara på en fråga ifrån frågestunden:
 
Q - Hur många vs har du? Vilken är din favorit?
A - Jag antar att du menar hur många body splash jag har. Fyra st: Sheer Love, som är min allra första, som jag köpte på flygplatsen i Danmark. Such A Flirt, som jag också köpte på en flygplats, fast på Arlanda den här gången. (Det var när vi skulle åka till London där dem har en jättestor VS butik och allting haha, men shoppade på Arlandas lilla mini butik ändå). När jag fyllde år i vintras fick jag två stycken Secret Craving, så jag bytten en av dem till Moonlight Dream.

Om jag måste välja en så tycker jag att Secret Craving luktar godast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0