Work it, make it, do it, makes us harder, better, faster, stronger

Alltså att träna, det måste vara det bästa som finns. Jag skulle aldrig någonsin klara av och orka med livet utan att träna och istället sitta hemma varje kväll. Vissa tycker säkert att det är skönt, men jag själv skulle bli så otroligt uttråkad och rastlös. En annan sak jag absolut inte skulle vilja göra är att t.ex. bara gymma eller träna ensam. En stor del av träningen för mig är att få träffa mina grupper och träna tillsammans med dem och på sätt så stöttas och peppa varandra vilket gör det ännu roligare. Bara att få komma hemifrån, ta en paus ifrån all stress och lämna allt plugg ett tag, röra på sig tills man blir helt slut och utmana sig själv på olika sätt. 
 
Just nu är jag inne i någon fas då jag älskar gymnastik. Det är så sjuuukt kul!! Vill bara träna det hela hela tiden. Efter tävlingen så fick jag så mycket inspiration till allt jag vill lära mig. Jag vill bli sådär duktig som alla som tävlar RM3 eller SM. Jag vill att Enköping ska bygga en gymnastikhall så att jag och mitt lag kan nå dit. Har verkligen fått en reläj kick av inspo och motivation av att bli bättre och då blir det helt plötsligt så mycket roligare. Jag hoppas att det här håller i sig nu, jag ska, jag vill, jag kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0